آوار

انرژی.موفقیت.قهوه

آوار

انرژی.موفقیت.قهوه

آشغال

. هی پسر چی فکر کردی . فکر کردی زندگی به همین راحتی هاست.یادم می یاد یکی می گفت هر چه بیشتر تلاش کنی و سختی بکشی موفقیت و خوشبختی رو سریع تر بدست می یاری . نباید بگی خسته شدم . باید مثل یه بز کوهی کار کنی . خیلی شانس بیاری بابات مایه دار باشه از آینده هیچ ترسی نداشته باشی . اما اگه این طور نشد باید یه مثل یه بز کوهی کار کنی تا بتونی آخر های عمرت سر تو راحت رو زمین بزاری. دیروز یه سری هم سن و سال خودم رو دیدم که که سوار مزدا323 بودن در حال عشق و صفا

یه لحظه دلم خواست به جای اونها بودم . اما نه من باید کار کنم .تا در آینده موفق باشم . بعضی وقت ها احساس می کنم دیگه نمی تونم . یعنی تو اون زمان فکرم جواب نمی ده . با خودم می گم یه نخ سیگار بکشم رو به راه می شم .اما چه کنم که کنارش گذاشتم.دلم واسه یه نخ وینستون لایت لک زده . کاشکی می دونستم در آینده چه اتفاقی برام می افته.احساس می کنم یه آدم بی مصرفی هستم .نمی دونم این احساس لعنتی از کجا پیداش شده .این روزها خیلی سریع از کوره در می رم.2روز پیش بود سر پارک کردن ماشین با یه آشغال دعوام شد . اون به من گفت هوی گوسفند از جای پارکم بیرون بکش .من بهش گفتم گوسفند تو هستی و اون کسی که تورو به دنیا اورد.بعد از حرفم دست به یقعه شدیم

اما همکارام وقتی این صحنه رو دیدن اومدن من و اون گوسفند رو از هم جدا کردن . تازه این یه نمونش هست .اما باهمه این موارد اما هنوز امیدوارم امیدوار به زندگی

من موفق میشم من می تونم . از آشغال که بی ارزش تر نیستم .خارجی ها از آشغال برق می گیرن ..!.

نظرات 1 + ارسال نظر
ناحبس پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 00:08 http://www.nahboos.blogfa.com

زیبا نوشتی
یاعلی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد