آوار

انرژی.موفقیت.قهوه

آوار

انرژی.موفقیت.قهوه

وقت پرواز است

حرف از ۲ رنگی ها زدم مهر مرتد به ما زدن. با خودم حساب کردم تمام روزهای خدا رو به در گاه خدا سجده می کنم و در تمام ساعات دست به دعا می مونم تا در نظر خلق خدا خوب جلوه کنم . اما بعد ار رفتنم تنها برای خلق خدا بنده ای مومن و پرهیزگار بوده ام و برای خداوند بزرگ بلبلی آواز خوان . که برای جلب رضایت او و بنده اش  می خواند . خیرم به بنده خدا چه بوده .جز نشان دادن آنچه نبوده ام . من خدا را در جز جز آفریدههایش می بینم نه در آفریدههای بندگانش . تو خود می دانی این مرتد زمینی برای چه نفس می کشد .

نظرات 1 + ارسال نظر
ه.الف سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 13:47 http://www.dolphi.blogfa.com

سلام آوار جان
ببخشید سلام جناب مسلمان
قصدم آزار ویا توهین به شما ومذهب پر برکتتان نبود و نیست
راستش را بخواهی باورم نمی شد که شما اینگونه نکته بین وحساس هستید
ولی با این همه من فکر می کنم (البته شاید) شما تمام مطلب را یا نخوانده اید(که بعید است) و یا اینکه مفهوم را درنیافته اید.
بله منتظر عکس العمل شما بودم ، اما نه در مورد لغت آخوند ساخته ای همچون "مرتد"
باورم بر این بود که انسان آزادمنش و خوش فکری چون شما به کوچک شماردن انسان در آن متن خرده بگیرد ...
به هر صورت شاید بنده در آن مطلب تند رفته و پیشداوری
نامعقولی کرده ام (با عرض پوزش)
ضمنا آن متن را به احترام تمامی مذاهب وعقاید اصلاح کردم اما سانسور نه.
پیروز باشید .

ادامه این بحث رو جالب نمی دونم.!؟ راستی من یک انسان هستم که خدا را عاشقانه دوست دارم و هیچ مذهب خود ساخته ایی ندارم که از توهین دیگران احساس ناراحتی کنم .متشکرم دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد