آوار

انرژی.موفقیت.قهوه

آوار

انرژی.موفقیت.قهوه

سرویس طلا

سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های دیروز نماز جمعه مشهد موضع ارزشی بسیج در جامعه امروز را در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد و افزود: برادران بسیجی بدانید که اگر امروز روسری خواهر شما در این انقلاب و نظام چهار انگشت عقب رفته و تار مویی از سر او مشاهده شود، باید به تعداد تارهای موی او که نامحرمان دیده‌اند، کشته بدهیم تا دوباره آن روسری به جلو کشیده شود

او خطاب به بسیجیان در مورد مساله ورزش بانوان هشدار داد و گفت: مگر شما بسیجیان زنده نیستید که ناموس این مملکت را در مقابل خارجی‌ها به نمایش می‌گذارند و هیچ کس کاری نمی‌کند؟ اگر مسوولان هم در مقابل این موضوع اعتنایی نکردند، شما بسیجیان باید کاری انجام دهید.

وی با اشاره به صحبت‌های اخیر خود در خطبه‌های نماز جمعه، مبنی بر حرام بودن نشان دادن تصاویر ورزشی بانوان در تلویزیون، گفت: این موضوعی بود که من مطرح کردم، اما متاسفانه چند روز پس از این صحبت‌ها، مجددا با نشان دادن مسابقات ورزشی بانوان در تلویزیون عده‌ای دهن کجی به بنده داشتند.

علم‌الهدی تاکید کرد: عده‌ای که خواستند با دهن‌کجی به من کار خود را پیش ببرند، بدانند این کار از دیدگاه اسلامی حرام است و دهن‌کجی آن‌ها به من نبود، بلکه به دین خدا و بقیه‌الله(عج) بود. آنها مطمئن باشند که این افراد قبل از مرگ و عذاب آخرت، به ذلت و خواری دنیوی مبتلا خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد