آوار

انرژی.موفقیت.قهوه

آوار

انرژی.موفقیت.قهوه

آشغال

. هی پسر چی فکر کردی . فکر کردی زندگی به همین راحتی هاست.یادم می یاد یکی می گفت هر چه بیشتر تلاش کنی و سختی بکشی موفقیت و خوشبختی رو سریع تر بدست می یاری . نباید بگی خسته شدم . باید مثل یه بز کوهی کار کنی . خیلی شانس بیاری بابات مایه دار باشه از آینده هیچ ترسی نداشته باشی . اما اگه این طور نشد باید یه مثل یه بز کوهی کار کنی تا بتونی آخر های عمرت سر تو راحت رو زمین بزاری. دیروز یه سری هم سن و سال خودم رو دیدم که که سوار مزدا323 بودن در حال عشق و صفا

یه لحظه دلم خواست به جای اونها بودم . اما نه من باید کار کنم .تا در آینده موفق باشم . بعضی وقت ها احساس می کنم دیگه نمی تونم . یعنی تو اون زمان فکرم جواب نمی ده . با خودم می گم یه نخ سیگار بکشم رو به راه می شم .اما چه کنم که کنارش گذاشتم.دلم واسه یه نخ وینستون لایت لک زده . کاشکی می دونستم در آینده چه اتفاقی برام می افته.احساس می کنم یه آدم بی مصرفی هستم .نمی دونم این احساس لعنتی از کجا پیداش شده .این روزها خیلی سریع از کوره در می رم.2روز پیش بود سر پارک کردن ماشین با یه آشغال دعوام شد . اون به من گفت هوی گوسفند از جای پارکم بیرون بکش .من بهش گفتم گوسفند تو هستی و اون کسی که تورو به دنیا اورد.بعد از حرفم دست به یقعه شدیم

اما همکارام وقتی این صحنه رو دیدن اومدن من و اون گوسفند رو از هم جدا کردن . تازه این یه نمونش هست .اما باهمه این موارد اما هنوز امیدوارم امیدوار به زندگی

من موفق میشم من می تونم . از آشغال که بی ارزش تر نیستم .خارجی ها از آشغال برق می گیرن ..!.

قاطه قاطه

همسایمون عروسی داره
بعد این نوشته  می خوام برم اونجا  کتک کاری
برای چند تا از دوستام زنگ زدم تا همراهم بیان
می خوام برم  برینم به عروسیشون ..!
خیلی سرو صدا می کنن
خیلی داغونم  چشمام شده عین وزق از بس پف کرده
اما نمی تونم بخوابم

چه وضعیه

از قدیم گفتن هر کسی را بهر کاری ساختن . الحمدالله مر ض وبا فرو کش کرد . خدا رحم کرد به جان ملت  . تو این زمونه که ملت کشور های دیگه به فکر رفتن به مریخ هستن با طری های موبایل یک ساله می سازن . گر فتن وبا یه خورده بی کلاسی . ای خدا حتی  تو  بیماری های
خطر ناک هم از کشور های دیگه عقب مونده هستیم . حداقل یه ایدزی یه سر طانی . وبا چیه بی کلاسی . اونم از کجا وارد بشه از افغانستان . خدایش به غیر از وارد شدن انواع و اقسام
قاچاقچی و بیماری و انگل و هزار کوفت زهر مار دیگه .چه چیزی از این برادران افغان نصیب ما شد. تازه روشون باز شده حتما خبر دارین این سری یه دختر ۱۷ ساله ایرانی رو روبوده بودن و از اون
برای کسب در امد استفاده می کردن و به دیگر افغان های مقیم کشور  می فروختن. (فحش خوار مادر نثار این دسته کثیف). به گفته یکی از هم وطنان ۸ سال جنگ کردیم تا از ناموسمون
دفاع کنیم هزاران شهید دادیم . بعدانر انر یه دسته افغانی پیدا می شه این فجایع رو بار می یاره . نمی دونم چی بگم  . حالا باشه بر می گردم. حالا حالا من با این افغان ها کار دارم

زنده باد مفت آباد

درست یه هفته کامل از دنیای آنلاین دور بودم . البته یه جا هایی سرم گرم بود .
الان اومدن اعلام موجودیت کنم . 
انشالله شب های بعد  باز بتونم به این مفت آباد سر بزنم  

نون برشته

فصل تابستون و ماه شهریور .همیشه از  به آخر رسیدن بدم می یومد .
چقدر زود تابستون داره می ره . کی می خواد پاییز مزخرف رو تحمل کنه .
کوچ پرنده ها . تاریک شدن روزها . بارون و بارون و بارون
دل گیر ترین روز ها بعد ظهر یه روز جمعه بارونی تو پاییز مخصوصا این که تو خونه  تنها باشی
نه تابستون نرو . .!
مزخرفترین شب ها شبهای پاییزه ...!
زیادی زر زدم . شاید برای اینه که برم تو لیست ۱۵ یعنی نوبت من شده  الان می رم اون نوک
اون کلاغ بی ریخت رو ببین  که داره مثل یه بز مست کرده با جو  قلیون می کشه...!